📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Diyorlar ki; bir kadın gülüyorsa içi kan ağlıyordur. " Acısı çok olanın gülüşü çok güzel olur. " der sevgili Dostoyevski mesela..
✒Hayır efendim tamamen yanılıyorsunuz. Bir kadın kahkahalar ile gülüyorsa, ununu elemiş eleğini asmış, yemiş yutmuş hazmetmiş ve " gelsin hayat bildiği gibi gelsin işimiz bu yaşamak.." diyordur.
Severim 💜 Okurum 📚 Gezerim 🚶♀️
Gülerim geçerim 😉😄