Yine Bir Gülnihâl…

Yine Bir Gülnihâl…
@_Gulnihalogretmen_
“Öğretmen, Anne, Bibliyofil”
Türkçe öğretmeni
Lisans
1 Eylül
89 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
Babaannem, dışardan eve her girdiğimizde “Evceğizim evceğizim sen saklarsın halceğizim.” der, sonra dedeme döner “Adamcağızım adamcağızım sen anlarsın halcağızım.” diye eklerdi.
Sayfa 44·Kitabı okudu
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hem de öpmeden.
Onun gözünde bir dal çiziği, bir kâğıt kesiği, bir sinek ısırığı gibiydi benim aile yaralarım. Öpünce geçeceğini sanıyordu.
Sayfa 17·Kitabı okudu
1000Kitap
Çiçeği ha bir günde koparıp atmışsın kökünden, ha yavaş yavaş solmasına izin vermişsin.
Sayfa 15 - Doğan kitap·Kitabı okudu
1000Kitap
Puan vermedi·248 syf.··
3 günde okudu
·
Okunma: 22 Şubat 2026 21:40
·
2026 2. kitabı
Şermin Yaşar
9/10 · 13,9bin okunma
İlk kez biri kendinden bahsetmek için konuşmuyordu benimle. Buna o kadar alışkındım ki. Birine ufacık kendimden söz etsem, hemen sohbetin onun dünyasına dönmesine o kadar alışkındım ki. Kimse gerçekten dinlememişti beni; herkes konuşmak için kendi sırasının gelmesini bekliyordu.
Sayfa 234 - Doğan kitap·Kitabı okudu
1000Kitap