Fikret Kızılok'a 'Bu kalp seni unutur mu?' demeyecektik.
Biliriz, unutmaz, dünyanın bu son/baharına, sondan sonraki kışına ne kalırsa kalbimizden, kalırsa yani kalbimiz, unutmaz!
"günaydın, yanlış anlasınlar diye yanlış sözler söyleyenler, coşkuyla gittiği her yerden ellerini tel örgülere sürerek geri dönenler, günaydın
günaydın, tehlikeli bir merhametin açtığı belalarla kalanlar
günaydın, sevdiğine son kez bakamayanlar"