O'da gidecekti herkes gibi..
Sakın dert etme ve üzülme.
Biliyorsun ki,
Bu senin hikâyenin sonu değil
Bu sadece,
Onların hikâyende oynadıkları rolün sonu.
Emekleri için teşekkür et ve gülümse..
🅙🅘🅨🅐🅝
İşte o an" şiirini yazamadığım duygularım
Boğazımda düğümlenir yutkunamam
Üzerine gitmeye cesaret edemediğim korkularımın kıyısında bogulurum
Sonra da en kolayını seçerim.
Bir dal sigara, ve derin bir nefes..
🅙🅘🅨🅐🅝
Dünya susar ve geriye tek bir ses duyarsın.
Kalbin sesini..
O yüzden, O sesi öğrensen iyi olur.
Yoksa ne dediğini asla anlayamazsın.
Ve zaman,
bir mesafe olarak kalır sadece..."
🅙🅘🅨🅐🅝