İyi ki’ lerim kadar,
Keşke" dediğim çok şeyler de var hayatımda..
Ama biliyorum ki,
Yaşanılanların hepsi birer sınav ve bunun bilincindeyim.
Bu yüzden,
Onurlu olmalı gidişler..
Tıpkı, bir kadının Ana' oluşu,
Ve bir erkeğin Adam’ oluşu gibi
ASİL " Ve OLGUN "
🅙🅘🅨🅐🅝