Seneler önce yazılmış bir kitaptan tek kalan satırlar...
♾♣
Öyle güzel gözleri vardı ki... Mavinin her tonunu içinde barındırıyordu. Gülümseyince kısılıyor, sinirlenince ateş saçıyor, ağladığında ise hüzünle kaplanıyordu. Ve ben bu gözlerin her bir haline ayrı ayrı aşıktım.
Sevmek, ne tuhaf bi duygu değilmi?
Insan ne yapacağını, ne tepki vereceğini unutuyor.
Peki ya aşık olmak?
Aşk neydi?
29 harf bir araya gelse oluşacak cümle,
yine yetersiz kalır.
Ne bir kelime anlamı, ne bir karşılığı vardır.
Sen adını ne koyarsan o aşk olur.
Sen kimi, neyi seversen aşk onda güzeldir.
Aşık olduğumuz şey bazen
belki bi insan,
bi bitki, bi cümledir.
Ama aşk ömürde sadece 1 defa gelendir.
Kolay gelmez, kolayda gitmez kalpten.
Acıda çektirir, güzelde sevdirir,ama en önemlisi;
Senin eksik parçanı tamamlar. Seni sen yapar.
Hani dersinya bazen,
Bunu yapmam, bunu giymem, bunu düşünmem...
Aşık olduğunda öyle bir yaparsınki yapmam dediklerini
Sen bile anlayamazsın yeri geldiğinde.
Herkese nasip olmaz güzel sevmek, sevilmek!