Beni zaten kimsenin anlamadığını, kim olduğumu ve beni şunu ya da bunu yapmaya iten şeyin ne olduğunu kimsenin bilmediğini hissederdim hep. Ve biliyor musun eğer seni anlamıyorlarsa , senden hesap soramazlar.
Doğru zaman kaçırılmışsa diye düşündüm, eğer insan bir şeyi kendinden bunca zaman esirgemişse; bir şey ondan bunca zaman esirgenmişse eğer; büyük bir güçle başlasa ve çoşkuyla desteklense bile , artık çok geç kalınmış demektir. Yoksa 'çok geç' kalınmaz mı hiçbir zaman; yalnızca 'geç'mi kalınır ve 'geç' olması her şeye karşın 'hiç' olmamasından daha mı iyidir? Bilemiyorum.