Eda

Reklam
Sevgili Bilge, Bana bir mektup yazmış olsaydın,bende sana cevap vermiş olsaydım Yada son buluşmamızda büyük bir fırtına kopmuş olsaydı aramızda ve bir çok söz yarım kalsaydı bir çok mesele çözüme bağlanamadan büyük bir öfke ve şiddet içinde ayrılmış olsaydık da Yazmak, anlatmak, birbirini seven iki insan olarak konuşmak kaçınılmaz olsaydı. Sana durup dururken yazmak zorunda kalmasaydım. Kaçtığım tüm meseleler gibi uzaklaşmasaydım senden de
Edebiyat