Seda Var Başarmış

Seda Var Başarmış
@_LaLoba
İnsan olmak bizatihi sansasyoneldir.
Zerdüşt
Yazık ki sabah kızllığı pek erken geldi. Ve kıskanç gün doğumu beni yakarak uyandırdı.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ol demekle neler olabilir deme bana, Oldurmakla ilgili arzunu dinlerim ..
Olmak / Olamamak Acısı

Seda Var Başarmış

, bir kitap okudu
10/10
·120 syf.·
11 günde okudu
·
2025 3. kitabı
Margit Schreiner
6.7/10 · 742 okunma
Zerdüşt böyle dedi
Dünya, yeni şamatalar kâşifinin değil, yeni değerler bulanın etrafında döner, sessiz döner.
Denizimin dibi sakindir. Onun şakadan maddeler sakladığını kim farkedebilir? Benim derinliğim sarsılmaz. Fakat yüzen bilmece ve kahkahalarla parıldar.