Helin

Helin
@_Lavini_a
Ben seni yazdım, herkes şiir sandı...
Tutman gerek kara köşelerinden ağır bu Tutman gerek bir kez daha güçlenmeliyim Ölümlerle o insanca yıkıntılarla gelen Kışı başka nasıl durdurabilirim
Şiir
Reklam
Ağaçtan maviden denizden uçar Kendinden uçamaz kuş Tutunmak ne yeryüzüne aşka Ölümden korkmak ne Başka yaşamalar var ucunda Daha bir aydınlık bir kurtulmuş
Şiir
Benim yaşamam mı ne, belki de şu: Kesin bir şiirde kendi gibi olmak Bir kapı hep nasıl açılır hani o Yok bir değişmesi esnemenin hani Ayna ayna, yankı yankı, akarsu su Yaşama, hani apaçık ya işte o O elindekini bitir gidelim Biter bir yenisi gelir, o elindeki mi? Benim yaşamam mı? Ne gezer canım Hep böyle kesin mi düşünür isterim Bir şey aktarır gibi bir elden bir ele Hayat hep birden ne istediğini bilmemeye O elindekini bitir gidelim.
Şiir
Sevgiyse büyük şarkıysa güzel Yaşamaksa...
Şiir
Kendimi bildim bileli bekledim seni...
Sayfa 17·Kitabı okudu
Şiir
Reklam