Aynaya her baktığımda sanırım kitap boyunca yaptığım yüzleşmelerim gelecek aklıma..
Bu kitaba Kişisel gelişim demek pek uymaz. İç ses ile yapılmış uzun soluklu sohbetler arasında kendinizden-yaşantınızdan kayda değer noktalar bulacaksınız.
Tespitler son derece yerinde.
Kendi yaşadıkları ile yolunu çiziyor ve sana gösteriyor. Sen istersen bunu dikkate al ya da alma diyor.
Sana insan olduğunu hatırlatacak, kendini sevmenin gerekliliğini görmende yardımcı olacak.
Kendini kabullenmeni sağlayacak.