"Geçecek,her şey geçer, hepsi geçer. Hatta sonra, çok sonra anılar hükmünü yitirdikten, onu iyice unuttuktan, içindeki acının yerini kocaman bir boşluk aldıktan, keşke geçmeseydi dedikten sonra, keşke acısını bir hastalık gibi yüreğimde taşısaydım,desen bile geçer. Zaman insanla oynamayı seven hem zalim hem de merhametli bir tanrıdır. Ona karşı çıkamazsın, yapman gereken beklemek.Onun, derin bir unutuşla bizi rahatlatacak örtüsünü üzerimize örtmesini beklemek... "
Çayını içerken onu izledim. Bu yaşlı adamın hiç de katile benzer bir yanı yoktu, ancak çok dikkatli baktığınızda, sevdiği kadını öldürdükten sonra, ellerinin kanını gözyaşlarıyla yıkamaya çalışan çaresiz bir adamın ezikliğini görebilirdiniz onun yıpranmış yüzünde.