Sude

@_Meyus_·
·
sabitlendi
Benim burada bahsettiğim kötülük değil, durmadan bize eksik, çirkin ve ayıplı olduğumuzu söyleyen saçma sapan kalıplardır. Hayatınızı, çirkin ve ayıp bilinenlerle de süsleyiniz beyefendi! Çünkü belki de onlar, başka bir noktadan bakıldığında hiç de çirkin ve ayıp değildir. Çünkü çirkinlik de insana özgüdür. Dünya, erdem ve güzellik kadar sidik, bok ve her türlü eksiklikle de vardır!
Sayfa 62·Kitabı okudu
Alıntı
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Yakınlığa ihtiyaç duyma ile aynı zamanda başkalarını kendinden uzak tutmak isteme çelişkisine kirpi ikilemi deriz
Sayfa 23·Kitabı okuyor
Hiç kimseyi beklemeyen bir yerdi burası
Sayfa 177·Kitabı okuyor

Sude

, bir kitabı okumaya başladı
Baek Se-hee
6.5/10 · 8,6bin okunma
Kazanmak için kaybediyorum. Sahip olmak için vazgeçiyorum. Bekle beni, azalarak artmaya geliyorum
Sayfa 176·Kitabı okuyor