Öyle ya da böyle sonu da gideceğimiz yer toprak değil midir? Kral da keçi çobanı da kendileri ile birlikte bir çöp götüremezler. Tek götürebildikleri şey günahlarıyla sevaplarıdır. Efendim Don Kişot der ki: “Kralın, keçi çobanından daha çok verecek hesabı vardır. Çünkü birinin güttüğü hayvan diğerininki insandır…”