“Bir Amerika büyük şehri hastanesine, ömrünü oraya vakfeden bir doktor için, göz biçiminde bir anıt yapılmış... Anıtın açılış töreninde hergele bir gazeteci doktora, “Şimdi ne hissediyorsunuz?” diye sormuş. Doktor da: “Kadın doktoru olmadığıma şükrediyorum.” demiş...”
Kahkahalar patladı. Gıyas Abi uyardı:
“Ürolog olsaydı, daha mı iyiydi?..”