Nailə Bayramova

Pişmanlıklarını telafi etme şansın olsaydı, bazı konularda farklı davranır mıydın?
Edebiyat
Nailə Bayramova
Keşke...
Reklam
Kendimi iyi hissetmiyorum o yüzden buraya yazayım dedim son bir kaç haftadır belki de son bir kaç ay kendimi hiç ama hiç iyi hissetmiyorum ne oldu bilmiyorum ama sanki bir parçam koptu sanki bir yanım artık yok gibi ve o bir yanım çok acıyor ne kimse beni anlıyor ne bir yere sığamıyorum kendimi hiç bir yere ait hissetmiyorum ben şu koskoca şehirde yalnız kaldım gibiyim etrafımda kimse yok gibi kalabalığın içinde yalnızım ben okul sorunları bir yandan sağlık sorunları bir yandan ardkaslik sorunları bir yandan yani bilmiyorum hepsiyle nasıl başedeceğim bir çukura düştüm dipsiz bir Çukurdayım sonu yok elimden tutanda yok gibi
1000Kitap
Nailə Bayramova
Ben de şu anda tam olarak böyleyim. Okudukça bu çok tanıdık geldi. Şu an kendimi derslere vermiş durumdayım kafam dağılsın diye ama bu da çözüm diyil biliyorum. Bana doğa iyi geliyo, belki sakin sessiz bir yerde düşüncelerinizi susturmadan sonunadek dinlemek ve ya hiç bir şey düşünmeden sadece oturmak size de bir nebze iyi gelir. Ve iyisiyle kötüsüyle her şey geçici. Zorluklar elbet geçer. Her kes kendini kendi sorunlarına vermiş durumda bu yüzden kimseye kızamıyor, anlayış bekleyemiyoruz o yüzden kendiniz kendinize iyi gelmeye bakın..