Mühendis okur.

-Peki ne yapmalı o zaman? Kendini bırakıp zavallı bir insan olup kalmalı mı? -Hiç de değil. Kendine cesaret verip yolunda sebatla yürümeli….. başımızı eğip zorluklar içinde yaşamaya, onları yenmeye çalışacağız; o zaman mutluluk bize tekrar gülecektir
Sayfa 582·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
-Dumanlar, hayaller yüzünden derde düşmek! Her şey aydınlık içindeyken birden bire karanlıklara gömülmek! İnsan bu belaya karşı kendisini koruyamaz mı? -Tabii koruyabilir: insanda yaşama gücü olması gerek. Bu güç olmazsa hayat zaten berbattır. Bu şüpheler, üzüntüler olmadan da insan sıkılır 
Sayfa 582·Kitabı okudu
Sadece kendi işini yapmanı istiyorum. Ancak dürüst olmayan insanlar kendilerinden istenen şeyi yapmamak için istenmeyen ve yapılmayacak fedakarlıklardan söz ederler.
Sayfa 435 - Olga·Kitabı okudu
Alıntı
Aşk bir ruh kangreni; o kadar çabuk ilerliyor ki. Daha şimdiden ne haldeyim. Zamanı saatlerle, dakikalarla değil, güneşim doğup batmasıyla değil, sizinle ölçüyorum.: ‘ onu gördüm, görmedim, göreceğim, görmeyeceğim, gelecek, gelmeyecek…’
Sayfa 310 - Oblomov·Kitabı okudu
1000Kitap