📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Zekaca kimseden aşağı değildi, dedi. Tertemiz billur gibi bir ruhu vardı.
Oblomov, sevgili ilya.
Kahramanımız bana göre en büyük sıkıntısı üşengeçliği diyebilirim. Adım atacak bir planı var ama hevesi yok desem doğru olur. Kitabı okurken artık bir şeyi de yapıver diyerek buluyordum kendimi. Keşke imkanım olsaydı da ne yapıyorsun artık diyebilseydim. Ama maalesef oblomovluk günümüzde yaygınlaşmaya başlıyor olarak yorumluyorum. Korkutucu geliyor!
#Tavsiyemdir. Kitap oldukça kalın olmasına rağmen çevirindeki başarı akıcı bir hale getirmiş. Sayfa sayısı gözünüzü korkutmasın.
Benim de bir derdim var
İçinde nice umutlar
Benim de bir derdim var
İçinde ilk sonbaharlar
Benim de bir derdim var
Bana yakın bir can kadar
Benim de bir derdim var
Yok ki ondan başka diyar
Bir unutsam derdimi birden
Ne kalır ki geriye benden
Hem sazımdan hem sözümden
Derde ihanet edemem