•H•

Uyu yavrum , uyu ; çünkü çocukluk çok güzeldir... José Mauro de Vasconcelos
Alıntı
Reklam
ey 1k ailesi ne olmuş buraya böyle herkes nerede ?
Anket
Söylesene senin evin neresi ? En çok neresi acıyor kalbinin ?
Anket
+ "Binlerce kere iyi geceler sana sevgilim..." - "Binlerce kere lanet olsun bu geceye eğer senin ışığın yoksa yanımızda..." Romeo ve Juliet
Alıntı
Göğe bak İzmir, Ege sana çok aşık...
Alıntı