Benim adım siyah♡

Benim adım siyah♡
@_Perestis
LAL...
Lâkin tek korkum: yarın ölebilirim kendimi tanıyamadan.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaralar vardır hayatta, ruhu cüzam gibi yavaş yavaş ve yalnızlıkta yiyen, kemiren yaralar.  
SON ☜⁠ 
Yalnızlık buz gibi, en iğrenç acıyı doğurur.Gerçeklikten kopmuşluğun acısı.
Ürpertici
Mutluluktan korkuyorum. Sanırım mutlu olmaya katlanamam, şu kafam dayanmaz. Çıldırır, bir daha da düzelmem, ya da ölürüm. Ya da birini öldürürüm.