Benim adım siyah♡

Benim adım siyah♡
@_Perestis
LAL...
Ve ben hiç değer vermiyorum yalnızlığa. Kendime değer vermiyorum yalnız olduğum zaman.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kitaplar, sanki asla geri dönemeyeceğimiz bir anın tanıkları gibi, bir ihtiyaç ve unutkanlık anlaşmasıyla tutunurlar insana.
Kitaplar insanların kaderlerini değiştirir.
İnsanın huzur ve saadeti kendi dışında değil, bilâkis kendi içindedir.