"O halde ne bunlar?"
"Aslında birer hiç!"
"Nereden gelmişler?"
"İnsanlar onların oluşmasına olanak tanıdıkları için var oldular.Bu da yetmedi. Şimdi insanlar onların kendilerine hükmetmesine de olanak sağlıyorlar "
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Momo'nun hiç kimsenin yapamayacağı şekilde başardığı şey dinlemektir. Belki şimdi pek çok kimse,bu da bir şey mi,herkes dinlemesini bilir,diyecektir.
Oysa hiç de öyle değil. Çok az insan gerçekten iyi bir dinleyicidir.