_Runedus_

_Runedus_

, bir kitap okudu
10/10
·336 syf.·
Beğendi
·
2020 15. kitabı
Betül Güçlü
8.6/10 · 739 okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
10/10
·400 syf.··
2020 12. kitabı
·
17 günde okudu
·
Okunma: 30 Haziran 2020 16:43
Hayata bambaşka pencerelerden baktıran bir kitaptı. Okuyun okutun. Çok eğlenceliydi ama anlayana mükemmel öğütler veriyordu. Dolunayı en sevdiğim karakter oldu. Her yaştan her görüşten kişi okumalı bence.
02:02 Ayçiçeği KarnavalıN. G. Kabal · Ephesus Yayınları · 20205,6bin okunma
10/10
·492 syf.··
2020 10. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 18 Haziran 2020 02:08
Bora Ateş, Ateş adlı bir rock grubu kurmuştu. Kardeşleri Alar ve Uygar Ateş ikizler de onun yanındaydı. Bir de yakın arkadaşı Ulaş vardı fakat onları yarı yolda bırakmıştı. Gruptan çıkmasıyla birlikte şirketleri gruba yeni bir solist almak istiyordu. Kız bir solist... Bora lider olarak karşı çıkmıştı fakat kimse onu dinlemiyordu. Barda şarkı söyleyen, sesini oldukça beğendikleri için gruba almak istedikleri bir kızı dinlemek için bara gittiklerinde Mayayla tanışıyorlar. Ama ondan önce Maya ve Bora çok komik ve aksi bir olayla zaten tanışıyor. Olaylar böyle başlasa da aksi tesadüfler, geçmişteki olaylar, Maya’nın annesini kaybetmesiyle birlikte alt üst olan hayatı, Bora’nın yeni bir üye fikrine karşı çıkması... İşler karışıyor. Maya ve Bora arasındaki ipler geriliyor. Maya’yı gruba almak isteyen menajerleri ve bazı olaylar pek de Bora’nın lehine ilerlemiyor. Kitap mükemmeldi. Yazarın kalemi öylesine güzel ki kitaplarını okurken bitmesinden korkuyorsunuz. Bu kitap da öyleydi. Karakterler çok çok güzeldi. Alar zaten çok komik, eğlenceli oluşuyla kendine aşık etti. Maya güçlü karakteriyle, Bora yakışıklılığı, biraz badboy tavırları ve lider kişiliğiyle kendini sevdirdi. Uygar ilk kez karşılaştığım bir karakterdi. Badboy değildi ama ciddi, aksi tavırlarıyla aslında çok da gerçekçi bir karakterdi. Ve Efra hepimizi temsilen kitaba girmiş gibiydi. Ateş grubunun büyük hayranı ve Alara resmen aşık! Hepimiz gibi onun da Ateş kardeşler karşısında dibi düşüyor. İlerleyen yerlerde devreye giren kız korumayı da çok sevdim. Hikaye asla klişe değildi. Çok eğlendim, güldüm, elimden bırakamadım. Ama o son... M. Rise’ın sonları insanı şoka sokuyor. İkinci kitapta ne olacağını çok merak ediyorum. Kesinlikle okumalısınız. Okumayan çok şey kaybeder!
Sesini DuyurM. Rise · Ephesus Yayınları · 20202,691 okunma

_Runedus_

, bir kitap okudu
10/10
·492 syf.··
4 günde okudu
·
2020 10. kitabı
M. Rise
8.2/10 · 2.691 okunma