Ve bir kez daha anlaşıldı ki bir kitabın filmi/dizisi varsa önce kitabı okunmalı. Hiç sekmez kitap daha ayrıntılı ve gizemli oluyor. Film serisini önceden izlemiş olmamdan dolayı okurken malesef zevk alamadım. Hem de bu eserden! Muhteşem bir macera, muhteşem bir yaratıcılık. "Okunmalı mı?" sorusuna "İzlenmemeli! diye cevap verebilirim. Hiç vakit kaybetmeden İki Kule'yi okumaya başlayacağım.