O kadar dünyevileştik ki, tüm planlarımız maddenin içerisinde kaldı. Sadece birkaç rekat namaz, ne kadar çok büyüyor gözümüzde. Halbuki bize rekat başı bin lira verseler teheccüde bile kalkarız. "Bir daha kılsam iki kat verir misin?" Deriz. Nereden mi belli? Bin liraya patronun her dediğini yapıyoruz da oradan belli...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Sobanın Fıtratının borcu ısıtmaktır. Klimanın Fıtratının borcu ise soğutmak. Bizler, ne soba bizi ısıttı diye teşekkür ederiz ne de klima yazın sıcağında bizi soğuttu diye. Çünkü bunlar zaten onların var oluş sebebidir. Aynen öyle de insanın var oluş sebebi namazdır."
"Verdiğimiz bir söze, ettiğimiz bir yemine gücümüzün ve imkanlarımızın ötesinde bağlı kalmayız,zira olaylar ve koşullar bizim kontrolümüz altında değildir ve gerçekte biz sadece irademizin efendisiyiz."