Ge☾e

Ge☾e
@_Sebiyelda
Ölüm hepimiz için en büyük nasihat ve derstir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir bal olsam damlasam, Bu yeryüzünde bir kalbim, nefretim ve var olan bin cezam…
Duygular
Dayanamıyorum artık nefes alamıyorum nefes almaktan nefret ediyorum dayanamıyorum
Kanımı yerde bırakmayın bitti artık bitti yeterr