Seda

“Evini, bütün eşyalarını, ruhunu bir yerde bıraksaydın, nasıl hissederdin?”
Sayfa 229·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Sürgünde özgür biri olacağıma kendi ülkemde hapiste olmayı tercih ederim!”
Sayfa 209·Kitabı okudu
“Bütün herkesten daha iyi bilmeniz gerekir, birilerine sadece farklı oldukları için kötü davranılmaması gerektiğini.”
Sayfa 175·Kitabı okudu

Seda

, bir kitap okudu
10/10
·208 syf.·
Beğendi
·
16 saatte okudu
·
2020 16. kitabı
Hikmet Anıl Öztekin
7.8/10 · 17,2bin okunma
“Ve herkes beni ağaca çok iyi çıkar diye bilir. Bilmezler ki sarılmaya ihtiyacım var benim.”
Sayfa 57·Kitabı okudu