Güzel anları yakalayınca kendimi mutlu hissediyorum ya buyum ben :)
Çektikten sonra fotoğrafa bakınca şiir gibi hissettim.
Duvarın köşesinde akıp gidiyo satırlar hayali.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şu alıntıyla açıklamak çok yerinde olacak :)
"Sinirli yapar bizim buralar adamı. Öyle tuhaf bir yerdir ki, kaderi hızlandırır. Üç ayda olacak olan üç günde olur, yaran varsa kanar, durduramazsın. Sabrım var sanırsın, tükenir. Öleceğin yoksa bile ölürsün. Ölmezsen eksilirsin. Hâlâ burada yaşıyorsan bil ki, son sen, ilk sen değilsin. Kendimden biliyorum, eksildim."
Evvelotel
Şu dakikalarda şanslı hissettiğim bir zamandayım ama bu hikayenin sonunu biliyorum. 😄
"Yaşamaktan usanıverdim bir gün apansız."
Esir Şehrin İnsanları
Şu ana kadar Kemal Tahir okuma fırsatım hiç olmamıştı. Dergi sayesinde kendisi bende büyük bir merak uyandırdı ve ilk tanışacağımız eser Esir Şehrin İnsanları olacak gibi duruyor.