Güzel bir sonla biteceği ümidiyle okuyup üzüntüyle bitirdiğim bir kitaptı. İlk yerli roman olması açısından ön yargı ile yaklaşmıştım ancak okudukça görücü usulü evliliğin kötü yanlarını kavrayabilmeme neden oldu. Aşkın iki yürek arasında kurulan bir bağ olduğunu bi kez daha anladım :)
Muhteşem bir kurgu. Okurken resmen nefesinizi tutuyorsunuz. Oldukça şaşırtıcı ve beklenmedik bir sonu var. Okuduğum en iyi kitaplar arasında. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Hiç düşünmeden alın okuyun.
Fil SaatiTuğba Sarıünal · Destek Yayınları · 20202,019 okunma