Macera,gizem,polisiye,gerilim,eğlence ve felsefe içeren harika bir roman.Roman okumayı sevenler için bir solukta okunacak,roman okumayı sevmeyenleri roman sevdirecek kadar iyi bir akıl işçiliği olmuş.Baş karakterleri okumuyor adeta yaşıyorsunuz kitabı okurken.
Son olarak kitaba bir gönderme yaparak bitireyim:
Kitabı yaşamak diye bir şey olmasaydı ben icat ederdim...
:)
Kesinlikle okunması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum.Grigory Petrov'un elinden çıkmış mükemmel bir kitap.Bir halk sıfırdan nasıl yüksek refaha yükseltilir,halkın her birimi bu değişime nasıl katılır ustaca anlatılmış.Finlandiya devrimini başka millet gözüyle tarafsızca anlatıyor.
Not:Atatürk tarafından harp okullarının müfredatın eklettirilmiş.