Ruhumuz duyularımızla, duyularımız ruhumuzla şifa bulur Bay Gray. Siz bildiğinizi sandığınızdan daha çoğunu, öğrenmeyi istediğinizden daha azını biliyorsunuz.
İnsanlar, bağışlandıqlarında yaramazlaşaraq sözә baxmayan uşaqlara bәnzәyirlәr, buna görә dә heç kimә qarşı hәddindәn artıq güzәştlә vә nәvazişlә davranmaq olmaz.
İnsan yalnızca tәkbaşına olduğu müddәtcә tamamiylә özü ola bilәr. Demәk ki, tәnhalığı sevmәyәn azadlığı da sevmir, çünki biz yalnızca tәnhalıqda azad oluruq.
Öz-özümüzlә kifayәtlәnmәk, özümüz üçün hәr şey olmaq, hәr şeydә özümüz olmaq vә bütün varlığımı özümlә daşıyıram deyә bilmәk, şüphәsiz ki, xoşbәxtliyimiz üçün әn yararlı cәhәtdir. Buna görә dә Aristotelin "Xoşbәxtlik öz-özüylә kifayәtlәnәn müstәqil insanlara xasdır" sözlәrini nә qәdәr tәkrarlasaq, yenә dә azdır.