Kitap okumak güzel kabul ama , sevgili dostum FYODOR MİHAYLOVİÇ DOSTOYEVSKİ yi okumak bambaşka bir durum. Tekrar okurken bile aynı duyguyu yaşatan bir usta , Kitaplığımda bütün eserleri olan iki yazardan birisi. Henüz tanışmayanlar varsa , direk damar yolundan SUÇ ve CEZA İLE başlamanızı tavsiye ederim , kendi çağdaşları arasında kitaplarında ve bugün bile birçok yazar yada medyada tabu kabul edilen konulara bu kadar derinlemesine cesur yaklaşan çok az kişiden birisi.