Hayır,kahraman olarak erdemli bir insan seçilmemiştir. Bunun nedeni de söylenebilir. Çünkü , artık , bu zavallı erdemli insanı kendi haline bırakmanın zamanı gelmiştir; çünkü şu ağızlarda dolaşan erdemli insan sözü her yerde ve her biçimde kullanılmıştır; çünkü erdemli insan ,kalemini kullanırken ve elinin altına düşen her şeyi çizerken her yazarın bindiği bir binek hayvanı olmuştur; çünkü erdemli insan boğulmuştur, öyle ki artık ondan kala kala bir deri bir kemik kalmıştır ,çünkü kendisine en küçük saygı gösterilmeden , erdemli insandan sinsi sinsi söz açılır. Hayır alçak adamın sırtına binmenin zamanıdır şimdi . Öyleyse binelim bir alçağın sırtına.