Zamanda yolculuk temalı okuduğum en ilgi çekici , çarpıcı ve zekice kurgulanmış kitap olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim . Asimov un üslubu yazım dili gerçekten benzersiz, ve evet tarihin en karizmatik edebi selamlarından birisi finalde veriliyor . Şimdi bu kitabın peşine Vakıf serisi tekrar çok tatlı gider lakin ey İTHAKİ ne zaman gelecek bu VAKIF ın devamı .