Cumhuriyetçiler eşitligin düşmanıdır, ama içlerinden çoğu eşitliğe karşı savaşırken
ağızlarından eșitlik lafını düşürmezler. Eşitlik adına eşitligi yok ederler.
Bu yüzden onlara ahmak diyorum.
Şu güneşin altındaki hiçbir sebep sadece türdeşlerim çoğunluk olarak onu beğeniyor veya beğenilmesi gerektiğine inanıyor diye o beğeniyi benim de taklit etmemi gerektirmez.