Seda

Seda
@_Socialwork_
Gün batımı, biten bazı şeylerin de güzel olabileceğinin kanıtıdır. Yeni başlangıçlara..01.01.26
Sosyal hizmet
Lisans
7 Eylül
155 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Hiç beklemediğim anda oldu bir şeyler. Bu hisler yani, kalbimdeki titreşimler. Bunlar kimin başına beklerken gelir ki zaten?bul Bul Beni Beyza Alkoç
Duygu ve Düşünce
Reklam
Hayat baştan başa kıssadır, hikâyedir.
Hayata Dair
Şu aşağılık dünyada ya onun aşkını istiyordum ya da hiç kimsenin...
Duygu ve Düşünce
Gökte herkesin bir yıldızı olduğu doğruysa, benimki çok uzakta, karanlık ve pek önemsiz bir şey olmalıdır. Belki de benim hiç yıldızım yok!
Felsefe ve Düşünce
İki sevdalı hep aynı hisse kapılmazlar mı, birbirine önceden rastladıkları, aralarında esrarlı bağlar olduğu duygusuna kapılmazlar mı?
Duygu ve Düşünce
Reklam