Seda

Seda
@_Socialwork_
Gün batımı, biten bazı şeylerin de güzel olabileceğinin kanıtıdır. Yeni başlangıçlara..01.01.26
Sosyal hizmet
Lisans
7 Eylül
155 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Platon der ki;"Zenginlik çok şeye sahip olmak değil,az şeye ihtiyaç duymaktır. "
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Mevlana Hazretleri derki;"Kötü kişi Allah'a yalvarmasın diye Allah ona dert keder vermez.Unutma Firavun'un başı bir kez bile ağrımadı."
Alıntı
Toprak nasıl ki örttüğü basit nesneleri ağaç olarak, meyve olarak netice veriyorsa,acılarımız da gönlümüzdeki örttük yerde durduğu müddetçe büyük imkanlara ve mükafatlara dönüşecektir
Hayata Dair
Planlandığında veya öngörüldüğünde kederin olumsuz etkileri nasıl azalıyorsa,kabullenilmiş ve benimsenmiş olan acılarda kendiliğinden hafifleyecektir.
1K
Çünkü insanlar birbirlerine taşıdıkları sıfatlara göre muamelede bulunurlar,özlerindeki değerlere göre değil.
Felsefe ve Düşünce