İnsana herkesin saygı duyması,onu saygın yapmaz. Herkesin onu beğenmesi onun değerli biri olduğunu ispat etmez. Çünkü insanlar birbirlerine taşıdıkları sıfatlara göre muamelede bulunurlar, özlerindeki değerlere göre değil.
Kader kimi zaman insanları, birbirleri için ne çok şey ifade ettiklerini anlasınlar diye ayırır;bazen de,çok kıymetli zannettiği kişilerin aslında öyle olmadıklarını göstermek için onları kavuşturur.