Seda

Seda
@_Socialwork_
Gün batımı, biten bazı şeylerin de güzel olabileceğinin kanıtıdır. Yeni başlangıçlara..01.01.26
Sosyal hizmet
Lisans
7 Eylül
155 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
İnsana herkesin saygı duyması,onu saygın yapmaz. Herkesin onu beğenmesi onun değerli biri olduğunu ispat etmez. Çünkü insanlar birbirlerine taşıdıkları sıfatlara göre muamelede bulunurlar, özlerindeki değerlere göre değil.
Sayfa 187·Kitabı okudu
Felsefe ve Düşünce
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sorunların büyümesinin altında yatan faktörlerden biri de insanın kendini abartıyor olması yani enaniyettir.
Hayata Dair
Kader kimi zaman insanları, birbirleri için ne çok şey ifade ettiklerini anlasınlar diye ayırır;bazen de,çok kıymetli zannettiği kişilerin aslında öyle olmadıklarını göstermek için onları kavuşturur.
Hayata Dair
Tolstoy, "Güzellik nedir"şeklindeki bir soruya "Sonsuz içerisinde çatışma oluşturmayan şeydir" diye cevap verir.
Sayfa 170·Kitabı okudu
Düşünce