Seda

Seda
@_Socialwork_
Gün batımı, biten bazı şeylerin de güzel olabileceğinin kanıtıdır. Yeni başlangıçlara..01.01.26
Sosyal hizmet
Lisans
7 Eylül
155 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Ağlamak negatif bir fiil değildir. Onu olumsuz yapan,insanın neye ve niçin ağladığıdır.
Hayat ve İnsan
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Súfiler, mutlulukta takılı kalmayı eksiklik saymışlar, mutluluk kavramını yaşamın temel gayesi olarak ele almayı anlamsız bulmuşlardır.
Sayfa 148·Kitabı okudu
Felsefe ve Düşünce
Olayları arzu ettiğiniz gibi olmasını beklemeyin.Zaten oldukları gibi olmalarını arzulayın. "Epiktetos"
Sayfa 148·Kitabı okudu
Alıntı
Gülmek ağlamakta gizlidir.Zevk,gamda gizlidir.
Sayfa 140·Kitabı okudu
Hayata Dair
Her insanın hayatı,onu kendisine götüren bir yoldur.
Sayfa 136·Kitabı okudu