📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok yorgun hissediyorum ,bitmeyen baş ağrıları geçmeyen yorgunluk, aşırı uyku ihtiyacı, bacaklarımın beni taşıyamaması,durup dururken dolan gözler, titreyen sesim,titreyen çenem, kızaran yanaklarım , sağlam tükendim.
Ey benim iyimser hallerim
Çabuk aldanışlarım
Hep inanışlarım
Alttan alışlarım
Hatayı hep kendimde buluşlarım
Değmeyecekleri kafaya takışlarım
Yoktan yere akıp giden gözyaşlarım
Herkesi insan koyuşlarım
Hepinize elveda
Ben artık kimsenin Hiçbir şey olmayacağım...
#anonim