Tolga

Tolga
@_Tolga_
"Önce biraz ağladılar, ama alıştılar şimdi. Aşağılık insanoğlu her şeye alışır!"
Şahsi fikrimdir
Puan vermedi·352 syf.··
2021 1. kitabı
·
63 günde okudu
·
Okunma: 21 Nisan 2021 18:38
Çok güzel başlayıp gittikçe güzelliğini yitiren bir roman. Kitabın başındaki zevkle okutan cümleleri ilerleyen sayfalarda şahsen bulamadım. Sonu hiç tahmin ve tatmin edilemeyecek şekilde bitti.
Roman
Sis ve GeceAhmet Ümit · Everest yayınları · 201724,1bin okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Puan vermedi·80 syf.··
2019 2. kitabı
Küçük bir kitaba ne kadar yoğun duygu, ne kadar olay sığdırmış usta yazar Stefan Zweig... ... Kadının "eğer ölümüm sana acı verecek olsaydı o zaman ölmezdim" demesi aşkının büyüklüğünü anlatmış.
Bilinmeyen Bir Kadının MektubuStefan Zweig · Parodi Yayınları · 2017266,8bin okunma