Tolga

Tolga
@_Tolga_
"Önce biraz ağladılar, ama alıştılar şimdi. Aşağılık insanoğlu her şeye alışır!"
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Yalnızlık insanın başına gelecek en kötü şey mi yoksa en iyi şey mi? Bu sorunun yanıtı, yanında olanın kim olduğuna bağlı.
Sayfa 103·Kitabı okudu
Alıntı
Tolga
Bu sorunun yanıtı aslında yanında kimin olduğuna değil kimin olmayıp seni yalnız bıraktığına bağlı. Bence yani...