Tolga

Tolga
@_Tolga_
"Önce biraz ağladılar, ama alıştılar şimdi. Aşağılık insanoğlu her şeye alışır!"
Adını anmak güzeldi, Dost ağızlarda sana dair cümlelerin ıslatılması. Adını anmak... Yüksek sesle, kimsesiz gecelerin düşsel avuntularına sırt çevirip senden söz açmak. Biraz gülünç, biraz sitemkar. Güzeldi... Adının Türkçedeki yankısı özeldi...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Derde deva olan şey; Sarımsak mıydı? Sarılmak mıydı? Karıştırdım yine. :-)
Anket
Herkesin gerçeklerle yüzleştiği kendi içinde bir dünyası vardır.
Dışardaki geniş dünya hakkında hiçbir bilgisi olmadığından, içinde bulunduğu sınırların darlığını asla şikayet etmedi.
Sayfa 5
Kölelik duygusu onu yumuşatmış, sorumsuz zayıf duruma düşürmüştü.
Sayfa 54