Tolga

Tolga
@_Tolga_
"Önce biraz ağladılar, ama alıştılar şimdi. Aşağılık insanoğlu her şeye alışır!"
Beni mutluluğa gömen, çevremi bana cennet haline getiren capcanlı doğa karşısındaki coşkun ve sıcak duygularım, şimdi benim için çekilmez bir dert, her yerde peşimden gelen işkenceci bir zebani oluverdi.
Sayfa 51·Kitabı okudu
Reklam
İnsanın sonsuz mutluluğu olan şey, yine onun sefaletinin kaynağı olmak zorunda mıydı?
Dünyada her şey bir rezilliğe çıkıyor ve kendi tutkusu, gereksinimi olmadan, başkaları istiyor diye, para ya da şan için çalışıp didinen bir insan budalanın tekidir.
Biri olmak lazım bence, en azından biri için.
Aslanlar kendi hikayesini yazmadığı sürece, avcıların hikayelerini dinlemek zorundayız. -Afrika atasözü-