Tolga

Tolga
@_Tolga_
"Önce biraz ağladılar, ama alıştılar şimdi. Aşağılık insanoğlu her şeye alışır!"
İnsanın sonsuz mutluluğu olan şey, yine onun sefaletinin kaynağı olmak zorunda mıydı?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Dünyada her şey bir rezilliğe çıkıyor ve kendi tutkusu, gereksinimi olmadan, başkaları istiyor diye, para ya da şan için çalışıp didinen bir insan budalanın tekidir.
Biri olmak lazım bence, en azından biri için.
Aslanlar kendi hikayesini yazmadığı sürece, avcıların hikayelerini dinlemek zorundayız. -Afrika atasözü-