Kaşanlıyım,
Halim fena değil
Bur parça ekmeğim var, biraz aklım, az buçuk da zevkim.
Bir anam var, ağaç yaprağından daha iyi
Dostlar, akarsudan daha iyi
...
...
...
Ne düşünüyorsun?
Dünya dediğin bir kırık ayna
Dosdoğru selvi de kırık görünür sana onda
Bu daracık gurubun derelerinde öyle yatmış pusuya ki dağ
Yolu kapalı gösterir sana
Sonsuz zamanı
Ölçme sen ömür adımlarını sayarak
Onun yanında bir andır bu dert ve ızdırap duraklayışı
Vadinin inişinde başını taşa çalan ırmak gibi akar ol
Ölenden yok hiç mucize umudu
Yaşamaya bak