Çok acıklı bir kitaptı. Ben bir kırtasiyecinin tavsiyesi üzerine aldım. Güzeldi ve buram buram dostluk kokuyordu. Asla ağlamam deyip okumaya başladığımda 10 dakika geçmeden gözlerimin dolduğunu farkettim. Sevdiklerini teker teker kaybeden Petey’in öyküsü bu…Bir çocukla yaşlı bir adamın dostluk ve sevgi dolu hikayesi…