Öyle ki çoğu zaman eşimizle,çocuğumuzla olduğumuzdan daha çok birlikteydik. Tek hedefimiz vardı; Vatan aşkıyla terörü yok etmek.Bunu Allah'ın izni ve rızasıyla olacağını biliyorduk.Bizler "ÖZEL HAREKATÇIYDIK.ÖZELDİK,SEÇİLMİŞTİK."
Her türlü zorluk ve yorgunluğa rağmen insan ayağı değmemiş yurdum dağlarında dolaşmak,özgürlüğü hissetmek ve elbette ki Vatan'a hizmet etmek,tüm bu zorlukları unutturuyordu...