Öncelikle bahsetmek istediğim bir husus var, özellikle kitabın sonunda verilen mitolojik kahramanları tanıtan kısım, kitabın en büyük artılardan bir tanesi, böylece akan hikayede gereksiz betimlemelere girilmemiş, bu bölüm sayesinde, kimin ne olduğu kısaca hemen hatırlatılmış. Hazırlayanların ellerine sağlık.
Asıl olaya gelecek olursak, Her birimiz, birer
Kirke olduğumuzu her bölümde tekrar hissediyoruz. Sürekli kendimizi arayış içinde oluşumuz, kayboluşlarımız, kaybettiklerimiz, dik duruşumuz, sınırlarımız, hapsolmuşluğumuz... Aslında hayat kapısı açık bir kafes ve çıkıp gideceğimiz anı bekliyor, hayıflanıyor, şikayet ediyor, bunun için savaşmıyoruz. Kirke ile birlikte mücadele edip, bu sürece tanıklık etmek güzeldi.