Zeynep

Zeynep
@_Zeynep00
Ben başkasının yalnızlığı olsaydım bir anı olurdum kendinden başka kimseyi terk edemeyen
Sayfa 83·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben başkasının adası olsaydım gözlerimi rüyadan saklardım, desinler ki: acı uyumuş...
Sayfa 82·Kitabı okudu
Eğer herkese karşılıksız dağıtacak olsalar altının da değeri olmazdı zaten.
Sayfa 14·Kitabı okudu
Neyi görmek istese gösterirdi bulutlar. Onun mutsuz olduğunu, ah! etseler, vah! deseler de, kimsenin bulamayacağı bir yerlere kaçıp gitmek, uçup gitmek istediğini bilirlerdi.
Sayfa 9·Kitabı okudu
Kimbilir, belki çiçekler gördükleri düşleri anlatırlardı birbirlerine.
Sayfa 8·Kitabı okudu